Шановні батьки! В цій ситуації без вас ні вчителі, ні діти не справляться.
Сподіваюся на ваше розуміння і співпрацю. Тримайте
ситуацію на контролі, в міру сил і можливостей допомагайте дітям і нам, вчителям, у навчанні. Та пам’ятайте, що здоров’я на першому місці! Дотримуйтесь
карантину!
Шановні учні! Будьте відповідальними!!! Саме від вашої
самоорганізації залежить результат навчання. Заходьте на сайти, дотримуйтесь
рекомендацій вчителів, виконуйте завдання та вчасно їх здавайте. Пам’ятайте, що
самоосвіта - це зона вашої відповідальності. Так само, як і дотримання умов
карантину.
5 клас
Ділення на
десятковий дріб
№ 983; №991;
№103(1)
7 алгебра
Система двох
лінійних рівнянь. Графічний спосіб.
п.26 №1055; №1060;
№1064(а)
7 геометрія
Геометричне місце
точок.Коло.Круг.
п.19 – п.20 №482;
№513; №524
8 алгебра
Контрольна робота з
теми «Квадратні рівняння»
Тематична контрольна робота «Квадратні рівняння. Теорема Вієта»
1°. Розв'яжіть квадратне рівняння:
|
|
а) х2 – 5х + 4 = 0; б) у2 + 9у = 0;
в) 6у2 + у – 7 = 0; г) 5t2 – 125 = 0
|
|
2°. При яких значеннях t виконується рівність:
|
|
3. Один із коренів даного рівняння дорівнює 4. Знайдіть другий корінь і
число (коефіцієнт) b:
|
|
y2 – y –
b = 0
|
|
4. Складіть квадратне рівняння з цілими коефіцієнтами, якщо корені цього
рівняння дорівнюють:
|
|
5. Не розв'язуючи рівняння
|
|
2х2 + 3х – 13 = 0,
|
|
знайдіть значення виразу
|
|
8 геометрія
Площа
паралелограма. Площа трапеції.
п.21; п.23 №707;
№710;
10 алгебра
Ознака сталості
функції. Екстремуми функції. Зростання і спадання функції.
п.16(1-5) №16.4(1);
№16.6(1); №16.10; №16.14(1)
10 геометрія
Вектори у просторі.
Операції над векторами. Колінеарність та компланарність векторів
п.17 №17.1;
№17.2(1); №17.4; №17.7(1)
11 математика
Підготовка до ЗНО. Тестування на платформі https://edx.prometheus.org.ua/login
Немає коментарів:
Дописати коментар